Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробництві проводиться нами перед відправкою. Це виключає можливість некомплекту або дефектів при надсиланні посилки.
При отриманні замовлення уважно оглядайте придбання у присутності співробітника Нової Пошти або кур'єра при адресній доставці. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, Ви можете повернути товар і ми його обов'язково замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та працездатності приймаються у момент отримання товару у відділенні Нової Пошти.
Повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем за наступних умов: товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо); товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування; збережені всі пломби, ярлики, блістери та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Увага Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення коштів Повернення коштів проводиться на банківську картку покупця. Покупець зобов'язаний надіслати нам назад невідповідний товар, написати заяву про повернення та вкласти у посилку, а також повідомити номер картки, щоб ми здійснили повернення грошей. Регламент повернення грошей — 7-10 робочих днів для простих товарів. Для інших моментів інформація узгоджується з постачальником. Банківська комісія за переказ грошей лягає на покупця.
Після отримання посилки від Вас ми проводимо огляд у відділенні Нової Пошти, і якщо це потрібно, огляд спеціалістом у нашому сервіс-центрі. Ми можемо відмовити у поверненні грошових коштів, якщо товар був у використанні або не має товарного вигляду (відсутні бирки, пакувальні блістерні плівки, і на товарі є сліди використання, дефекти).
Оплата транспортних витрат Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Якщо ви отримали не той товар або бракований товар, транспортні витрати оплачуються нами. В інших випадках витрати на транспортування лягають на покупця.